yazdfarda ي ز د فردا

وبلاك يزدفردا متعلق به سايت خبري يزدفردا بوده و تمامي حقوق و مسئوليت ان بعهده مديريت يزدفردا خواهد بود

Monday, September 04, 2006

 

پروژه اميرچقماق در صورت تعامل دستگاه‌هاي اجرايي تکميل خواهد شد

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد گفت: پروژه اميرچقماق مصوب است به همين جهت بايد تکميل شود و شرط تكامل آن تعامل دستگاه‌ها است .

عزيزا... سيفي در گفتگو ايسنا – اظهار داشت: متوليان پروژه محدوده اميرچقماق سازمان مسکن و شهرسازي، شرکت مسکن سازان، سازمان بهسازي و نوسازي شهرداري، شهرداري يزد و شوراي شهر مي‌باشند.

وي افزود: متاسفانه در طي مراحل روند کار مسکن و شهرسازي و شوراي شهر به صورت محدود فعاليت خود را قطع نمودند و اين در حالي است که عملا ميراث فرهنگي به عنوان مسئول اجراي طرح به تنهايي نمي‌تواند پروژه را به اتمام برساند.

سيفي در خصوص شروع روند طرح عنوان کرد: طرح اوليه توسط سازمان مسکن و شهرسازي به تائيد و تصويب رسيده است و تعدادي از دستگاهها به عنوان مجري طرح معرفي شده‌اند.

وي افزود: آزادسازي مسير پيشرفت پروژه به عهده ميراث فرهنگي نيست و ادامه پروژه عملا بدون آزادسازي امکان ندارد و اين در حالي است كه ميراث فرهنگي جهت بهبود فضاي ميدان اقدام به ادامه روند فعاليت در حوزه خود نموده است.

وي در خصوص چگونگي مطرح شده پروژه عنوان کرد: اينکه پروژه پايان نامه کارشناس ارشد است مهم نيست، مهم کارهاي مطالعاتي بر روي پروژه است که جزوات مختلفي در اين مورد ارائه شده که محدوده تخريب‌ها و آزادسازي مسير هم در آن مشخص شده است و به تصويب رسيده است.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد در پايان خاطر نشان کرد: محدوده اميرچقماق ادامه پيدا مي‌کند مگر اينکه خلاف آن تثبيت شود

يزدفردا

Comments: Post a Comment



<< Home

Archives

October 2005   May 2006   August 2006   September 2006  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?